Anya is dekorál

Végre volt egy szabad órám, mert a fiúk kimentek focizni az utcára. Ezt a tavaszi dekorációt már el szerettem volna készíteni. Pont kapóra jött, hogy reggelire lágy tojást csináltunk. :-)

A tojások héját óvatosan elmostam, majd kerestem egy tálat, amibe később beállíthatom a mini cserepeket. Ez egy party snack tálka, viszont a célnak tökéletesen megfelel. Kerestem a kertből árvácskát, pont a fűnyíró útjában találtam egyet, úgyhogy jól megmentettem szegénykét. A jácint is egyedül árválkodott, gyorsan abból is szedtem ki. Viszont megmondom őszintén, a középső tojásba nem tudom mit ültettem. A pincébe eltett virágok között volt ez a hagyma és nem tudtam eldönteni, hogy mi lehet.

 

A tojásokat a saját készítésű gyurmára ültettem rá.

 20140323_123154_Android.jpg

Végül körberaktam kövekkel.

 

 20140323_123932_Android.jpg

Nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz a középső tojásból. :-)