Bodobács, a verőköltő

avagy a kőfestés

Kisfiammal kipróbáltuk a kőfestést. Eddig valahogy kimaradt, gondoltam most itt az ideje.

Gyűjtöttünk pár követ ami a szomszédunktól a kerítés alatt átesett (ezúton is bocsi kedves IMG_1429.JPGSzomszédasszonyom), s nekiálltunk. Nem akartam ötleteket adni Daninak, ő befestett egy követ pirosra, én meg egy másikra krétával rajzoltam egy virágot. Amíg Dani válogatta a köveket, az ő piros kövét továbbgondoltam és kifestettem katicának.

 

 

 

 

 

Nagyon tetszett neki, erre egyszer csak megszólal: "Akkor a következő legyen bodobács, a verőköltő".

IMG_1426_1.JPG

Na de nem ám csak úgy fejből, keresni kellett egy bodobácsot modellnek. Szerencsére pont volt egy befáradt példány a földön, ő lett a modellünk. Közben megbeszéltük, hogy hány lába is van, hol van a feje, milyen minták és alakzatok vannak rajta, így megvolt egy mini biológia óra is. Nem tudom, hogy kislányokkal milyen követ pingálni, de ez a bogárfogdosós-elemzős festés.....még szerencse, hogy nem okoz gondot megfogni a bogarat, persze nem mindegyikkel vagyok ilyen jó barátságban. Remélem pókot nem kell semmilyen formában kielemezni...